Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools FreeWebSubmission.com اجاره پورشه باکستر
نوشته شده توسط : امیر محمدی

موارد زیادی وجود دارد که شما برای رفتن به مکانی خاص، احتیاج به خودروی لوکس داشته باشید. از ماشین عروس گرفته تا شرکت در یک مراسم خاص، ملاقات کاری ویژه و یا حتی سفر ممکن است شما را نیازمند به یک خودروی لوکس کند.

با توجه به قیمت بالای خودروهای لوکس و سوپر لوکس، می توانید با اجاره خودروهای گران قیمت، به اهداف خود برسید.

از مهم ترین کاربردهای این خودروها، می توان به ماشین عروس اشاره کرد. زوج های جوان برای اجرای هر چه بهتر این شب رویایی، تدارکات زیادی می بینند که از میان آن ها می توان به اجاره ماشین عروس با گل آرایی اشاره کرد. طیف گسترده ای از ماشین های لاکچری به عنوان ماشین عروس اجاره داده می شوند که انتخاب آن بستگی به سلیقه عروس و داماد و بودجه ی در نظر گرفته شده دارد.

گاهی برای جلب نظر مخاطب و ایجاد ذهنیت اولیه ی خوب برای یک ملاقات کاری مهم، نیاز است که شما با خودروهای سوپرلوکس دیده شوید. اجاره خودرو به شما کمک می کند تا با خودروی آبرومند و ایده آل خود در قرارها و جلسات کاری حاضر شوید و رای مثبت طرفین را از این طریق جذب نمایید.

برای شرکت در همایش ها، نمایشگاه ها، جشنواره ها و سمینارهای خاص نیز ممکن است نیاز به خودروی تشریفاتی و لاکچری داشته باشید که در این مورد نیز می توانید از اجاره ماشین استفاده کنید.

یکی از خودروهای سوپر لوکس که محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم دارد، پورشه باکستر می باشد که با اجاره ی موقت آن می توانید در اماکن خاص و ویژه به طور آبرومند ظاهر شوید. از بهترین انتخاب ها برای ماشین عروس، پورشه باکستر می باشد که گل آرایی و تزیین آن، جلوه ی بسیار زیبایی به آن می دهد و باعث می شود تا در عکس ها و کلیپ عروسی خود مانند الماس بدرخشید.

Related image

شتاب گیری بی نظیر 4.2 ثانیه ای، موتور 4 سیلندر با صدای فوق العاده، قدرت موتور 350 اسب بخار و مصرف سوخت پایین به نسبت قدرت موتور، همگی مواردی هستند که علاوه بر زیبایی ظاهری این ماشین، بر محبوبیت آن افزوده است.

Image result for porsche boxster

قیمت اجاره روزانه پورشه باکستر بین 600 هزار تا یک میلیون و پانصد هزار تومان شناور می باشد.




:: برچسب‌ها: اجاره پورشه باکستر , اجاره ماشین عروس پورشه , ماشین عروس پورشه , اجاره ماشین عروس , اجاره ماشین لاکچری , ماشین عروس لاکچری ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: